Med mamma

Hejhej. Ska alldeles strax gå och lägga mig, men jag hinne rme ett litet inlägg först.

Som sagt var jag på stan med mammi idag. Och ja, det va faktiskt riktigt roligt.
Mamma är rolig att umgås med, kanske ska börja göra det oftare...
Iaf så hittade jag allt som jag åkte dit för att hitta + lite extra saker som jag bara behövde väldigt mycket...
(orkade inte ändra när jag råkad egöra bilderna små...)


Jeanskjol 349kr och linne 199kr från MQ

Sen har jag köpt en freebra... Måste ha en sån till klänningen jag köpt (idiot). Så idag köpte jag en sån.
Wihoo lyckan är gjord... Ee...
Aa iaf så komme rjag ha den på lördag och vid två tillfällen till. Smart tjej där att lägga ner 300kr på de... jippii.
Äsch skit samma, om jag vill använda klänningen måste jag ha en son (idiot)

 
Sen hittade jag ett par skor som jag ska ha till klänningen. Men dom köper jag inte fören senare i veckan. Pengarna tog slut och mamma skrattade åt mig när jag bad henen betala. Mamma skulle i vilket falla som helst sätta in mina pengar på onsdag, så jag köper dom troligtvis på torsdag eller fredag.
Och om dom inte skulle finnas kvar får mamma personligen åka till stockholm och köpa dom!
Hon skrattade bara igen när jag sa det till henne...

Förutom alla saker till klänningen så har jag köpt massor av nagelgrejer, nacgellack och filar och sånt krafs.
Så nu har jag jätte fina naglar, och så har jag inpackning i håret som jag ska tvätta ut i morron bitte.
Mitt hår kommer va jätte lent. iiiihhh
God natt sweet dreams.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0