3 funderingar

Okej sitter och funderar lite..
1. För det första undrar jag om min present till min älskling Anna har kommit fram?
Anna är min halvsyster som bor utanför söderhamn. Hon fyllde 5 den 19 Maj, och jag målade en tavla åt henne. OCh jag skulle licksom vilja veta om hon fått den. Men hon är ju trots allt 5, kanske inte ska förvänta mig att hon ringer och säger tack.


2. För det andra så vet jag inte vad jag ska ha på mig på klassfesten.. Ja jag vet det är över en vecka kvar, men vadå?
Jag tror inte att jag vill ha på mig nåt av de jag har, men vet inte vad jag ska köpa. Problembarn.
HJÄLP?

3. För det tredje så måste jag klippa mig också! Min mig f'''''' frisör verkar inte gilla mig och har aldrig tid. Och de gånger hon har det så är jag borta eller nåt. Kuuul. Blir inte direkt bra när man klipper luggen själv -.-' suck.
Hon hade en tid i morron, men då ska jag kolla skor med mamma och carina. Kuuuul liiiiv.


Gammal bild på mig. jätte kort hår, men fin färg iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0