vilket pms inlägg.. suck

Hejhej. Äntligen hemma. Usch ingen rolig dag i skolan..
Orkar inte gå in på detaljer... Men iaf så har jag panik över optik provet vi har på fredag, och den fucking matten jag ligger efter i, och för att jag fick VG på svenska provet som jag trodde att jag skulle få bättre i...
Jag fick lika mycket poäng som Daniel, när han upptäckte det gapade han bara och sa:
- Men vafan Michan , vad har hänt?!
Ja jag vet inte... jag hade nog själv förväntat mig mer. Men nej, så blev det inte... Förhoppningvis överlever jag ändå.

Jag har vart väldigt trött hela dagen , vilket har gjort att jag är väldigt lättretlig.
Tror jag ska köra på att gå och lägga mig tidigt ikväll... Eller nej, de kan jag ju inte för jag ska plugga på den fucking HK'n som ska lämnas in i morron! Åhh jag får panik på alla skola!
Haha komiskt nog ska jag följa med mamma till hennes jobb på onsdag (uppdrag dagsverke) och hjälpa till där, och det komiska var att det är en skola. Hoho va kul jag kommer att ha!

Fast jag börjar få ett litet hopp om liv nu när solen tittade fram bakom alla de grå molnen.
Nej förlåt, vilket pms-inlägg.
Jag ska nog gå och sova så att jag blir en trevlig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0