Wish me good luck

Hejhej. Alldeles nyss åkte Lovisa hem och alldeles snart ska jag iväg och kanske ska försöka lära mig köra cross.
Haha eller jag ska rättare sagt lära mig det, men herregud hur kommer det sluta?!
Jag kommer vara så död innen dagen är slut.

Innan jag åker måste jag bara berätta att Lovisa är jätte ledsen. För hons ak till Kreta i sommar, vilket är jätte roligt. Men själva problemet är att Alexander Rybak kommer till Allsång på Skansen medans hon är på Kreta.
Så hon är väldigt ledsen. Han är the one and only för henne just nu. Fast hon återhämtar sig nog snart och går tillbaka till Robert Pattisson.
Själv tycker jag att Allsång är bland det tråkigaste jag åkt på. Vart där en gång, det räckte, aldrig igen.
(bilder från igår kommer senare idag)

Nu måste jag gå! wish me good luck!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0